Feeds:
פוסטים
תגובות

Archive for 20th ב-יולי, 2009

[זה בעצם לפני כמה ימים כי לקח לי זמן להעלות למחשב את התמונות, אבל לא כתבו שיר על הדואר שבא לפני כמה ימים]
בכל אופן – קיבלתי שתי חבילות ביום (ואצל אינפנטילית כמוני, הודעה על דואר רשום זה מה שיעשה לי את היום, שתיים? אני באקסטזה) .
אחת משמחת מלהיבה ומרגשת ואחת גם סבבה.
הראשונה – החלפת קיץ מהממת מ KONSY – תוכלו לראות אותה כאן
שוב, תודה תודה יקירתי, אהבתי מ-א-ו-ד!!!
והשניה מבר אילן, כאמור, גם בסדר :-):

תעודההה

ראיתם ש"הוכתרתי"? נורא משעשע… אני חייבת לבדוק ב BA שלי אם גם באונ ת"א זה הנוסח.

לפני כמה ימים שיחקתי עם אופיר ואמרתי בקול רשמי "אני מכתירה אותך לאביר השולחן העגול!!! " והוא אמר "לא, אני רוצה להיות פיראט השולחן העגול"… 😀

אז אני הוכתרתי בזאת לעובדת-סוציאלית השולחן העגול !!!

אבל עם כל הציניות היה נחמד לקבל תעודה, למרות שאת התואר סיימתי לפני 4 שנים (ממש עם לידתו של אופיר. הוא תוכנן להגיע לעולם בדיוק עם תום הלימודים, אבל טיפה הקדים ו"דפק" לי את תקופת המבחנים של הסמסטר האחרון 😀 – ותודה לערן שישב עם תינוק בן שבוע מחוץ לחדרי הבחינות שמא תדרש הפסקת הנקה…)
אני מן הסתם לא צריכה למסגר את התעודה בשביל להמשיך להתפרנס מגזירת דפים ופיסול בחימר-קל, אז לפחות חולקת את החדשות כאן איתכם …
ושימו לב להצטיינות 🙂
בהתחלה נורא שמחתי. אחכ ראיתי בגיליון שממוצע הציונים שלי הוא 94.66667 או דומה. וזה מעצבן כי רק מ 95 זה "בהצטיינות יתרה"….
אז זהו – חברים/דודים יקרים וסבתא – ראו את עצמכם מעודכנים בנושא (אמרתי להם בפוסט הראשון שיהיו פה בחני פתע לקרובי משפחה וחברים…עכשיו נראה מי קורא אותי ומי לא).

Read Full Post »