Feeds:
פוסטים
תגובות

Archive for 7th ב-מרץ, 2010

כשאורי ביקשה השנה לחגוג את יום הולדתה במסיבת פיג'מות לבנות בלבד זה היה נשמע לי קסום ונפלא כל כך – הכל ורוד מסביב, המון יצירה, פרסים של בנות, כל מה שאני טובה בו כל כך ….
בפועל אלו היו 17 שעות של נון סטופ אירוח והפעלה, עבודה רצופה של שני מבוגרים לפחות. לא היה קל… אם כי גם לא גרוע כמו שאחרים הזהירו אותי… בעיקר בגלל שיש לנו שטח פיזי גדול, ו…המון רצון טוב כנראה 😉

אני חולקת פה רק את הזווית של רעיונות לפעילות, ליצירה ולעיצוב כי מניחה שזה מה שמענין את קוראי הבלוג …

קודם כל מבחינת קונספט – נורא רציתי להכין "עץ של הפתעות" (הרעיון לקוח מ"נקודות") לכן חיפשתי פרסים קטנטנים וקניתי לפי חישוב של 3-4- פרסים לילדה. במסיבה היתה  לי מעטפה ובה פתקים עליהם הדפסתי את המילה "פרס" והוספתי את שם הילדה. בתחילת המסיבה כל ילדה קיבלה שקית (שתאמה לכלים הח"פ ולמפיות כמובן) עליה נכתב "שקית ההפתעות של ____" לאורך המסיבה היא צברה הפתעות קטנות ופתקי פרס והכניסה לשקית.

למשל בשעה הראשונה, עד שכולן התאספו היתה "מסיבת תחפושות" אז היו משימות מוגדרות – מי ששרה הכי חזק את הפזמון (אחח… השכנים שלי כל כך נהנו מהמסיבה הזו), מי שקפצה הכי גבוה וכו וכו'.

לאחר מכן אספנו את כולן לחידון ידע כללי על אורי (כמובן גם כאן הן צברו תגיות פרס), שהיה מאוד משעשע ומוצלח. אני תמיד בעד אותם משחקים שעניינם פולחן אישיות לבעל השמחה. באותו זמן ערן ערך ותקתק את ארוחת הערב לבנות בתפריט היו פיצות וירקות חתוכים. ולאחריה כמובן עוגה עם טקס נרות ומשאלות.

אחרי כן ירדתי עם אוסף הבנות לפעילות יצירה בסטודיו בעוד ערן מנסה להשכיב את רוני,  ולשוות לסלון מראה נסבל.

לכבוד חג הפורים הכנו "משלוח מנות על שיפוד" על פי ההדרכה הזו. מדובר על שיפוד עם סוכריות ופיסול ליצן מ ICLAY

לאחר הפעילות עלינו שוב לסלון ובעוד ערן מכין הררי פופקורן אני עשיתי לבנות משחק בינגו, שהוכן מראש עם מילים מתאימות לפורים/יום הולדת ואורי. בשביל שיהיה להם עוד דבר קטן למזכרת מהמסיבה, עיטרתי מעט את העפרונות שאיתם הבנות סימנו את המילים.

אחרי המשחק כבר היה אחרי 22:00 וסוף סוף הבנות עברו לפיג'מות וסידרנו את כל שקי השינה על מחצלות ושטיחים בסלון. היו שם 20 שקי שינה…21 ילדים…4 סירי פופקורן, סרט אחד ("כוורת בסרט") ומלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא רעש 🙂

אבל רעש חיובי ושמח.

אני לא רוצה להעלות תמונות עם ילדים לפה, אבל תאמינו לי שזה היה מחזה- צפוף צבעוני ומקסים…

הבנות נרדמו בערך ב 1:30 , אני ישנתי איתן בסלון כדי שכל 10 דקות מישהי תוכל להעיר אותי; "נילי, אני צמאה" "נילי, כואבת לי הבטן" "נילי קר לי" "נילי חם לי".

ההשכמה היתה ב 7 כי לאחת הבנות היה שעון מעורר בפלאפון (למה בנות בנות 8 צריכות פלאפון???)

לאחר פרק זמן ארוך ביותר של התארגנות של הבנות אכלנו ארוחת בוקר. בתפריט: פנקייקים עם שלל תוספות ורטבים

ואז שוב ירדנו לפעילות יצירה בסטודיו. הרעיון המקורי היה שבמהלך הערב אדפיס תמונה קבוצתית בתחפושות של הבנות מהמסיבה, ואז למחרת בבוקר כל אחת תכין מסגרת ותקח הביתה תמונה ממוסגרת כמזכרת פורימית חביבה.

אבל כמה ימים לפני המסיבה המדפסת שווקה חיים. בהתחלה עוד השתעשעתי ברעיון שערן יטוס לחנות צילום שפתוחה במוצ"ש ויפתחו לו תוך שעה, אבל בפועל באותו ערב לא יכולתי לוותר על נוכחותו איתי במסיבה אפילו לדקה. אז הן הבנות קיבלו מסגרת ריקה….וזה קצת ביאס אותי…

ואז עלינו חזרה לסלון, מזג האוויר הגשום שהיה באותו סופ"ש (בחום של היום מי זוכר שרק לפני 10 ימים ירד פה גשם זלעפות?) מנע ממני לתלות את ההפתעות על עץ (מה שכל כך רציתי בשביל העיצוב, you know), אבל בכל זאת שיחקנו איזו ואריאציה של "פרה עיוורת" לבחירה אקראית של הפרסים.

ו……..זהו.

קצת מצחיק לספר על מסיבה ולא להראות תמונות של ילדים עליזים, אבל בכל זאת – זה שאני פורסת את תמונות ילדי כאן, לא אומר שכל ההורים ששים לאאוטינג שכזה…

________________________________________________________________________________________

בנתיים עבר לו שבוע, והסופש האחרון היה חמים ובהיר דווקא. ניצלנו אותו היטב לטיול ספונטני בן יומיים בגליל העליון וברמת הגולן. היינו בשמורת החולה, באגמון החולה, בטיילת הירדן, בצוק מנרה, בשמורת הבניאס (מפל סער) באנדרטה לזכר חללי אסון המסוקים ובאחוזת דוברובניק (שם אכלנו במסעדה מעולה!!!). הספק לא רע , עכשיו כשאני מעלה הכל על הכתב 🙂

ממליצה בחום – לפני שניהיה חם מדי, לפני שהעגורים עוזבים אותנו, לפני שכל הירוק נעשה צהוב -בז' ולפני שזרימת המים בנחלים שלנו תחלש לבלי היכר – סעו לצפון.

ולסיום עידכון סדנאות:

ההרשמה לסדנא של יום חמישי הקרוב נסגרה, לסדנא של יום שישי עדיין יש מקום, כל הפרטים כאן.

שיהיה שבוע נפלא. שלי צפוי להיות עמוס וכייפי. פירוט בהמשך.

נילי

Read Full Post »