Feeds:
פוסטים
תגובות

Archive for 9th ב-מרץ, 2010

פינוק

במסגרת אחת ההחלפות שהשתתפתי בהן לאחרונה ההגדרה היתה להכין משהו מפנק/מחמם/מחמם את הלב לפרטנרית שלנו.

למען האמת ממש לא היה לי רעיון, וזאת למרות שאני אירגנתי את ההחלפה הזו, אגב…. P-:
הייתי אמורה לפנק את דפי, מ"מסטיקים". פינוק של חבילת קישוטים/חומרים ושאר טובין ירד מן הפרק, מן הסתם :-)…

מה שכן – היא כתבה בשירשור ההעדפות שלה שהיא אוהבת לבד, והחלטתי באוירה חורפית של סוף פברואר שזו תיהיה נקודת המוצא שלי.

עד השבוע הכנתי שני דברים מלבד – מיני אלבום בכריכת לבד, שאני יודעת שדפי מכינה לבד, ובית פטריה, מתוק להפליא אמנם, אבל מה הפינוק בבית פטריה? אלא אם אתה גמד כמובן.

עוד יממה או שתיים התחבטתי בסוגיה זו (אני אומרת לכם…הדברים הרמים שמעסיקים וטורדים את מנוחתי….) ואז שלחה לי אינגריד (תודה!) קישור להדרכה של דבר מתוק מתוק מתוק מהאתר של מרתה סטיוארט- ספל קפוצ'ינו מלבד.

וזה כבר מפנק!!!!

כמו ישראלית טיפוסית התייחסתי אל ההדרכה כאל המלצה בלבד – אילתרתי, עיגלתי פינות, קיצרתי דרכים ועשיתי לעצמי כמה הנחות;

למשל קניתי לבד סינתטי בחנות יצירה במקום ללבד לבד מסוודר מצמר מלא (למי בכלל יש סוודר מצמר מלא לשימוש בחורף הישראלי? לי היה פעם אחד מקנדה והוא היה בלתי לביש פה, בסוף נמסר לאחותי שאוהבת לטייל במחוזות קפואים).

anyhow לצורך הפרוייקט חירבתי סוודר חמוד שקטן כבר על רוני (סליחתי מהאחיינית שבבטן, אבל היא גם ככה תירש מלתחה מפוארת למדי).

הכנתי קפוצ'ינו טוב, עם הרבה קרם מעל:

ועם קפה טוב חייבים משהו מתוק, לא? אז הצטרפו שני מאפינ'ס עם קצפת מצבע מתנפח, ודובדבני ICLAY

והרי לכם פינוק אמיתי, שלשמחתי התקבל על ידי דפי באהבה רבה :

לסיום, המלצונת קטנה –

מיה מנור מתמידה לפרסם  פוסטים מעולים ועשירים בקישורים עם כל מה שחדש בעולם ובארץ בתחום הסקראפ. ליינים חדשים, רעיונות ועיצובים למוזה, הדרכות מצולמות, מכירות מבצעים וסדנאות. אני כבר מכורה, ראו הוזהרתם- צריך לקחת יום חופש רק בכדי להצליח להיכנס לכל הקישורים שם, שלא לדבר על להכין את כל מה שיתחשק לכם אחרי שתפתחו אותם…. בעיני זו עוד יוזמה מבורכת שמקדמת את התחום בארץ חוץ מזה, זו פשוט חגיגה לעיניים…

נילי.

Read Full Post »